Wczoraj miałam bardzo miły dzień!
Otóż, ja wraz z moją najlepszą przyjaciółką Madzią, zwolniłyśmy się z 4 ostatnich godzin lekcyjnych. Czyli byłyśmy na 2 lekcjach ;)
Powodem tego był casting. Casting, który odbył się w Krakowie, prowadzony przez agencję STARS impresariat. Była bodajże godzina 13, kiedy w końcu znalazłyśmy siedzibę tej agencji( Ale nie twierdzę, że poszukiwania trwały długo). Weszłyśmy, dwie bardzo miłe panie dały nam ankiety do wypełnienia. Gdy wypełniłyśmy i oddałyśmy ankiety, pani dała nam krótką rolę do nauczenia się. Następnie zostałam zawołana do pokoju przesłuchań. Myślę, że poszło mi bardzo dobrze. Znacznie lepiej niż 2 tygodnie temu kiedy musiałam odegrać scenkę z Antonim Królikowskim. Z rasowym aktorem! A właśnie, o tym napiszę za chwilkę.
Po castingu wybrałyśmy się do Bonarki, na premierę Zmierzu- Przed Świtem. Troszkę się zawiodłam... tzn film był dobry. Edwar, Bella, Jacob i w ogóle... ale książka była lepsza.
Serdecznie zapraszam na bloga Madzi --> http://feel-like-a-star.blogspot.com/ <--
ja i Madzia
_______________________________________________________________________________
Niestety nie dostałam roli Eli w nowym serialu TVP2 'Ja To Mam Szczęście'. Ale nie mam zamiaru się załamywać i powiedzieć KONIEC. O nie! Dowodem tego, że nie mam najmniejszego zamiaru się poddać jest wczorajszy casting. Będę próbować. I w końcu się uda :)
A więc kto dostał tę rolę? Czytajcie tu jest wszystko napisane http://www.tvp.pl/seriale/komediowe/rodzinkapl/aktualnosci/ja-to-mam-szczescie-rodzina-polakow-juz-w-komplecie/5682108
+ wspamnienia z tvp ;)
po audycji w pytaniu na śniadanie
Asia.


gratulacje ;)
OdpowiedzUsuńobserwujemy
Gratuluję :)
OdpowiedzUsuńdzięki
OdpowiedzUsuńszkoda , że nie zobaczymy cię w 'ja to mam szczęście!' , ale gratuluję , żę doszłaś tak wysoko , widziałam filmik i jest bardzoo pozytywny .;p , jak wrażenia po ' przed świtem' .? + zapraszam .;)
OdpowiedzUsuńwiele sław dostawało rolę po 50, a nawet 70 castingu, a na błędach się uczy :) Powodzenia na kolejnych castingach! ;)
OdpowiedzUsuńDziękuję bardzo, zapraszam częściej :)
szkoda, że ci się nie udało, ale grunt to mysleć pozytywnie.
OdpowiedzUsuńciekawie tu. : )
pozdrawiam +obserwuję ;*
powodzenia na castingach!
OdpowiedzUsuńzachęcam. ;)
OdpowiedzUsuńfajne fotki. ^^
Świetnie, że się nie poddajesz!
OdpowiedzUsuńNo i trzymam kciuki!:D
super blog ;)
OdpowiedzUsuńobserwujemy ?
szkoda...
OdpowiedzUsuńnie chcę się chwalić ale jestem leprza od tej wieśniaszki...